Blog követése

2021. július 20., kedd

DELPHIN CAVYAR MATCH 426/30




 Sziasztok!

Engedjétek meg,hogy pár mondatot szóljak az általam használt matchbotról! 


Technikai adatai: 

  • Hossza: 426 cm
  •  Részei : 3 részes 
  • Súlya: 228gDobósúly: 10-30g
  • Anyaga: Carbon , Parafa+EVA
  • Gyűrűk: SIC




Nagyon sokáig keresgéltem, mire megtaláltam a számomra ideális pontyozó matchbotot. Nem szeretném elkiabálni, de úgy gondolom megtaláltam amit kerestem. 
Szerintem számotokra is ismerős az a helyzet mikor "boltról boltra jártok" és mindenhol csak hümmögnek, amikor azt mondod szeretnék egy erős matchbotot, amivel igazán nagy pontyokat lehet fogni.
Kialakításában semmi kivetnivalót nem találtam, kényelmes vele horgászni. Kicsit nehezebb mint az eddigi botjaim,de nem zavaró. 
Az elmúlt egy évben két botot is sikerült eltörnöm akasztás/dobás közben szinte az első alkalommal, amikor használtam őket.
Amikor első alkalommal kézbe vettem egyből feltűnt, hogy mennyire masszív a bot. Az általam használt eddigi botok sokkal lágyabbak voltak. Ennél éreztem, hogy igen ezt erre tervezték. 
Használtam már nagyon rövid távon és használtam már 50 méteres távolságon is. 
Viszonylag kis erőfeszítéssel is pontosan lehet vele dobni, de ha kicsit messzebb szeretnénk horgászni, akkor nyugodtan neki lehet feszülni egy-egy dobásnak,mert bírni fogja. 

Fárasztás közben azt vettem észre, hogy a kisebb halaknál inkább csak a bot felső része dolgozik igazán, de amikor egy nagyobb hal akad a horogra, akkor beveti a teljes testét és keményen harcol az elemek ellen. Meglepődtem, hogy mennyire változatos fárasztás közben. 

 Remélem tudtam nektek információval szolgálni. :) 



1 megjegyzés:

A "Húshorgász"!

  Hosszasan olvasgattam a horgászat történetét és sokáig tűnődtem hol is kezdjem el ezt a gondolatot, ami az utóbbi időben egyre többet fogl...